Contact Us
Address: 103 Reade St, New York NY 10013
Follow Us

Blog

alechwasty
WITAMINY

Co jeść, by mieć zdrowe stawy?

Wszyscy wiemy, że aby żyć długo i szczęśliwie potrzeba nam odpowiedniej diety, nieco ruchu, jak najmniej stresu i sporo szczęścia. Może nie gwarantuje to w pełni sukcesu, ale z pewnością zwiększa szanse na dożycie późnej starości. Dobrze byłoby jednak przejść przez to życie z radością, a żeby tak się stało, warto zadbać o siebie kompleksowo.

Zacznijmy więc od podstaw i postawmy na STAWY, Co jeść, by mieć zdrowe stawy? Czego unikać, na co postawić?

Co jeść, by mieć zdrowe stawy?

Nie bez powodu sprawne, zdrowe stawy kojarzą nam się między innymi z żelkami, jednak tłumaczenie, że zajadamy po nocach słodycze w trosce o zdrowe stawy, jest nielekkim oszustwem. Jeśli naprawdę chcemy wspomóc się dietą, warto postawić na produkty pochodzenia zwierzęcego.

Popularna galareta z nóżek wieprzowych, wszelkie wywary z kurzych łapek, a nawet chrząstki będą tym, co najszybciej dostarczy nam kolagenu. Żelatyna spożywcza dodawana do deserów czy galaretka z owocami zjadana raz na jakiś czas mogą lekko poprawić naszą sytuację. Pamiętajmy jednak, że w przypadku galaretki, zawiera ona przede wszystkim sporo cukru, który spożywany w nadmiarze, prędzej nam zaszkodzi niż pomoże.

Wpływ kolagenu na stawy

Zbilansowana dieta to jedno, ale przy odpowiedniej suplementacji, efekty możemy osiągnąć znacznie szybciej. Dzięki działaniu od środka możemy poprawić stan stawów czy chrząstek. Suplementacja kolagenem może wspomóc nas w tej “walce”. Kolagen to białko, które stanowi budulec macierzysty chrząstki. Kolagen pomaga utrzymać zdrowe kości, stawy, jak i skórę czy paznokcie. Efektem działania kolagenu mogą być szybciej gojące się rany, wzmocnienie kondycji włosów, poprawa krążenia, a nawet wygładzenie zmarszczek.

Efekty działania kolagenu to między innymi:

– poprawa sprawności stawów

– zmniejszenie ryzyka urazów

– przyspieszenie gojenia ran

– wygładzenie zmarszczek

– ujędrnienie skóry

– większa elastyczność i napięcie skóry

– zwiększona elastyczność naczyń krwionośnych

– poprawa krążenia

– szybsze zrastanie się złamanych kości

– wzmocnienie kondycji włosów

– pomoc w leczeniu łysienia

– redukcja obrzęków

– niełamliwe paznokcie

Koszyk
0